A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Степанівська філія
Степанівського ліцею Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області

Психологічна служба школи

Фото без опису

                        Соціально-психологічний супровід освітнього процесу

Діяльність педагога соціального та практичного психолога Степанівської філії Степанівського ліцею була спрямована на реалізацію таких завдань:

  • надавати психологічну допомогу всім суб’єктам освітнього процесу;
  • розв’язувати проблеми, які з’являються в процесі навчання і виховання;
  • виявляти обдарованих дітей та дітей з творчими здібностями;
  • діагностувати процес адаптації учнів 1-го класу до навчання у школі;
  • діагностувати процес адаптації учнів 5-го класу до навчання у школі ІІ ступеня;
  • визначити психологічну готовність учнів 4-го класу до навчання у школі ІІ ступеню;
  • здійснити профорієнтаційну роботу учнів 9-го класу.

Основною метою роботи педагога соціального є формування соціально-активної і компетентної особистості з чітко визначеною громадянською позицією.

На початку  навчального року педагогом соціальним була проведена паспортизація класів та школи, зібрані і упорядковані списки учнів пільгових категорій.

У навчальному закладі заведені картки соціально-незахищених категорій дітей, в яких зафіксовані загальні відомості про дитину, батьків або осіб, які їх замінюють, місце їх роботи, житлово-побутові умови. Крім того, ведуться облікові справи дітей зазначеної категорії, в яких зібрані акти обстеження, індивідуальна робота з дитиною з боку класного керівника та педагога соціального, інформація щодо зайнятості, характеристики та інформаційні матеріали, надані класними керівниками. Сім’ї такої категорії знаходяться під супроводом класних керівників та педагога соціального, який дає рекомендації батькам, вчителям, дітям, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах.

У школі проводяться регулярні рейди – перевірки стану відвідування уроків. Після цього з боку адміністрації, педагога соціального проводилася робота з батьками, учнями та класним керівником  щодо запобігання запізнень на уроки без поважних причин, більш відповідального ставлення до освітнього процесу з боку учня та батьків щодо запобігання дитячої бездоглядності.

Здійснюючи превентивну роботу, практичний психолог протягом року брав участь в роботі Ради Профілактики школи, порушення дисципліни учнями, вирішення конфліктів в класах, були проведені години психолога з питань профілактики правопорушень серед неповнолітніх, девіантної та конфліктної поведінки.

З метою створення сприятливого психологічного клімату у класних колективах здійснювалась тренінгова робота, яка підвищила рівень згуртованості. Тренінгові заняття розвивали в дітей такі навички та вміння, як доброзичливість, інтерес і вміння будувати  довірливі відносини один з одним; емоційно співпереживати однокласнику; співпрацювати і діяти спільно; погоджувати свої дії з іншими і вирішувати поставлені завдання та  конфліктні ситуації.

Профорієнтаційна робота в школі спрямована на формування психологічної готовності учня до трудової діяльності. З дев’ятикласниками проводилась діагностична робота з метою вивчення здібностей та інтересів учнів, проводилась консультативна робота на тему: «Моя майбутня професія», організовувались зустрічі з представниками коледжів та професійно-технічних закладів. У результаті проведеної роботи учні були зорієнтовані на технічні спеціальності. Випускникам школи надані рекомендації щодо психологічної готовності до вступних екзаменів.

У навчальному закладі протягом року проходили тематичні тижні: «Тиждень толерантності», «Тиждень профорієнтації», «Тиждень психології».

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень